i listen to him, but i hear what i want.

jahaja! Här sitter jag , har nyss badat, men vaknade för halvtimme sen kanske! Sitter och äter Toast. Muuuums! ^^ Så jävla gott alltså! Men snart ska jag nog checka lite andra sidor och sen se på film eller något , yeye:P

Skola imorgon :( .. & bara 8 dagar kvar tills London :) ..

Bara en vecka kvar av skolan, sen 2 och en halv vecka ledigt =) ,..

Jag vet inte vad jag ska skriva om som jag kan berätta om på Kommunikationen :S Någon ide? Annars tänker ja fan inte komma dit -.- och isåfall tänker jag snacka om de efter påsklovet, när jag kommer tillbaka för då har jag haft tid att tänka! aja vi får se hur de blir, det är på Fredag i alla fall!

Men jaa, vad ska jag säga mer ;P Ha en härlig dag så hörs vi sen . PUSSSS<3


Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; okej :D

gör du då?

2009-03-22 @ 15:41:14
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; okej :D

ne inte mkt :D

göra ikväll då?

2009-03-22 @ 18:10:28
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: moonzanna

hej !

tänkte bara tipsa om att man kan vinna ett helt VALFRITT plagg ifrån Paprikastore.se på min blogg.

På sajten finns det märken som fornarina,Ed Hardy, Koola Anna och De Phalma att välja bland.

Så titta gärna in och delta...



Vänliga hälsningar

MZ

2009-03-22 @ 19:32:15
URL: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0