heyo.

Du finns inte i mitt liv eller hjärta längre, du är så gott som död i mina ögon! And you will never be loved by me anymore! GZ.



SItter här med 3mmy, min lilla prinsessa. <3 Vi jobbar lite om teckenspråken men tog paus nu, och det är faktiskt jöbbigt. VI har gjort mycket och vi har många gånger på oss faktiskt ;o .. & man ska endå bara typ göra 2 A4 pappeer så eller mer.
Det ordnar sig det, (: kan ta det lilla lugna ett tag , en massa annat som måste bli klar först!
Men på teckenspråken så jobbar vi om hur dövas utbildning ser ut, någon som kan mycket om det eller som kan någon hemsida? hjälp mig om ni vet något ^^

Nu ska ni allt få en liten rolig historia (: Dagens :

* Ett flygplan är på väg till Gran Canaria.

Piloten tar mikrofonen och berättar för sina passagerare att flygningen mot Gran Canaria är påbörjad, vilken väg dom skall ta och beräknad ankomst. När detta är gjort önskar han passagerarna en trevlig flygresa men glömmer stänga av mikrofonen.

- Håkan, har du ställt in autopiloten på Gran Canaria ?
- Ja, det är klart. Nu skall jag gå och skita, sedan skall jag sätta på Sonja av bara fan. Hon är alltid beredd på en snabbis i pentryt.

Alla passagerare hör detta och även övrig personal i kabinen. En flygvärdinna kommer springande i gången men snubblar raklång och blir liggande på golvet. En passagerare klappar henne på axeln och säger:

- Du behöver inte ha så bråttom, han skulle skita först.....            *

Ni får ha de så bra i skolan då era snöggingar.  De ska inte jag ha :/ haha, ska gymma idag oxå ^^ på idrotten..

Men efter skolan ska jag iväg och sola igen, börjar allvarligt talat bli lite småbrun, yey ^^

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Är du intresserad av gratis presentkort till kläder? http://www.freestreet.se/?r=147 är en bra sida för dig med street-stil! :) kram

2009-03-03 @ 13:06:54
URL: http://Http://MalinSvenssoon.blogg.se
Postat av: Johanna/stAig

haha, den var rolig faktiskt :DD

2009-03-03 @ 15:34:22
URL: http://vahva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0