godkväll´

Dra åt helvete, om du inte kan lita på mig så skiter jag fullständigt i dig, jag vill inte ha något mer med dig att göra, det värsta med saken är att jag trodde du kunde lita på mig! Men gud vad fel man kan ha! Men inte gjort dig något, så förstår inte riktigt varför! Men jag orkar faktiskt inte bry mig längre..
 



Har sett på några "vänner" avsnitt nu faktiskt, det har gjort så att jag fått mig ett rätt så "gott" skratt. Imorgon är det skola dårå, jag ska cykla dit har jag bestämt mig, och det är ju några km dit, så jag får ju röra på mig ;) .. Men det blir bra det. så slipper jag åka buss hem sen, för dom är alltid så sega :S och de tar bara ett par minuter att cykla så why not. & det känns riktigt bra efteråt! Men sen imorgon kväll kommer Eliiiiin & Tubbe till mig, då blire festa och ha de allmänt kul med dans&musik! =) Sen på lördag ska jag till morsan, kanske ska möta mormor eller något innan så kanske vi åker dit tillsammans, men hon skulle ringa vid 1 tiden något på lördag! Myshelg det ska bli för mig dårå thihi. Känns så jävla gött, är klar med hemtentan som vi skulle göra färdigt imorgon, men gjorde det idag istället ;p .. Så nu är det doooooone. Bara samhällsfrågorna kvar som jag får göra när jag är hos morsan eller någe, xD .. & teckenspråket e vi typ nästan klara med, så man e klar med rätt så mycket, känner mig ganska stolt nu faktiskt!

Men aja, Nu har jag inte tid! Jag saknar min mobil som e på lagning ;/ jag har ju en lånemobil sålänge o.O men skitsamma, kan iaf ringa och smsa och spela snake hahah! Men får min mobil om ungefär 1 - 1.5 vecka nu ;p  Då jävla får ni pumpa mig med musik , för allt kommer att vara borta åså!
& nu fick jag sms !  

På påsklovet har jag känt Emelie i 6 år :) typ <3


And everything will happen, and you wonder. I wonder how, i wonder why.
Yesterday you told me about the blue blue sky, And all that i can see is just another lemon tree! xD



Snart 17 dagar kvar till london :) myyyyyyyyyys! <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Snygga och trendiga smycken till mycket bra priser hittar du i min blogg! Gå in och kika vetja :)



fridafritzon.blogg.se

2009-03-13 @ 08:43:22
URL: http://fridafritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0