fucktup!

jävla sur man blir :S Jag åkte till skolan för jag tänkte ifall jag skulle ha Skapande Verksamhet kursen! Men nej tydligen inte ;S hon kom inte eller något, hon kunde liksom sakt det förra veckan när vi träffades, om att vi inte skulle ha den här lektionen, och att vi skulle få läxor, för ja träffa henne liksom förra veckan, typ tors-fredadags, men  nej inget sa hon :S .. Så aja, då ere hennes fel dårå! & på onsdag ska vi inte ha den däår lektionen eftersom vi ska ha en universitets dag. Men enligt henne så skulla man kanske gå på den här lektionen innan vi skulle till universitetet vilket jag tycker är onödigt, men de kommer jag inte att göra nu eftersom hon ej kom idag och ej sakt något om de :S alltså vi ska ju praktisera på hennes lektioner etc. Men kommer ha naturkunskap med henne idag, om hon ens kommeer. Då får jag väl snacka med henne dårå! & dom jag är i gruppen med kommer jag heller inte att träffa liksom! Vi har ju vissa lektioner ihop, men just de lektionerna vi har ihop har vi fritt och då behöver vi inte få närvaro ! Så kommer jag få IG eller? nej men de får vi hoppas på att ja inte får, för kommer i alla fall gå nästa vecka om det inte är något nytt som kommit upp som hon säger till alla förutom mig dårå. hmms!

(N)

aja, fucktup!  se vad man får göra nu då tills klockan blir 10! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0