fredag den 13 igen,

Sitter här i skolan, världens segaste datorer har de, fick starta om datan typ 3-4 gånger för inget hände, men sen fick ja nog och bytte data ;p .. uschdå!
aja, nu har man 3 timmars håltimme :S fan ska man göra? jag vill fan åka hem och fixa åså istället, asså inte komma tillbaka idag? typ sjukanmäla mig, men det är jobbigt! För jag kom ju inte igår ;/ ..  Men vad ska jag göra?  orka sitta här i 3 timmar också :S .. Men men, kanske stannar endå, skit kul då!! i så fall slutar jag 15.50 ..! & jag cyklade till skolan idag, känns jävligt skönt, lite jubbigt bara!  Så blir att cykla hem sen igen ju, och det är bara bra , behöver det (: <3 .

Men nu ska jag dra och skaffa  mig ett liv hejs!
 Och nu e det fredag den trettonde IGEN! ;O har de hänt er någott? dela gärna med er, för mig händer det aldrig något olyckligt då ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0