En gång är ingen gång.

Sitter här med påse chips och läsk och gottar mig som faaaen! Bara helger ja ska äta ju tycker jag så passar på nu ju! =) .. Tittar också på en knas film, men ska se någon annan om en stund :) laddat ner en massa alltså, så ikväll blire en hemmakväll! Gick och la mig kl halv 7 ungefär och vakna av att jag höll i denna mobil runt 20 över 8, då hade emelie ringt typ 8 gånger och bombat på sms och sånna saker, ;) men jag bad ju henne att väcka mig, för ville ju inte sova bort hela fredagen men var endå så jävla trött, är inte lika trött längre, men jag har ju inte sovit något inatt, det är ju därför jag var trött, men nu har jag iaf sovit typ nästan två timmar ;p men det blir något i alla fall (A) ..Men ska nog inte lägga mig så jävla sent idag, för de orkar jag fan inte! men aja, någon idé om vad man kan göra i helgen? Jag längtar som fan till London, men det är 24 hela dagar kvar, åååååh. Kan de bara inte bli nu?? (Y) Haha .. Men lugn, bara lugn ;D Det går fort får ja hoppas ;D men har ju en hel del att göra i skolan tills dess också, så de kmr va dött. Kommer få 2 veckors påsklov ju typ ;) Först ledig vecka 14 eftersom jag e i London då, sen veckan 15 är det påsklov! & då blire en massa kul med mina bejbs, bodaborg, och en massa skojsigt :D Men ska ju försöka att åka till Åland nån gång snart oxå, och sen så ska ju jag,Tubbe & Elin kanske åka utomlands i sommmar, eftersom jag e 18 år, så kan de hänga med ;) .. & en massa :D funderar på Turkiet? men vi är inte helt 100% en, beror på när alla vi får sommarjobb, som vi SKA få! :D .. Ju tidigare man får på sommarlovet är ju asbättre liksom, eftersom då har man sen hela sommarlovet kvar, hoppas vi alla får samtidigt då så vi kan åka dit och så, men vi får väl diskutera och prata mer om detta när det närmar sig! Men nu är det London som gäller för mig i alla fall :D Och de ska bli kanonkul! Elin & Tubbe ska få något fint av mig där, som ni aldrig lär glömma ;D i hope! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0