En dag i skövde. <3

Åkte till Skövde och träffade Emelie, <3
Tåget gick kl 11.10 , trodde jag hoppat på fel tåg eftersom ja inte kolla vilket tåg det var ;p
Men jag kom rätt, fick vänta en timme på Emelye, men de gick ok ;D .
Timmen bara försvann ju!
Sen kom Emelie, vi rökte och snackade en massa.
SÅ kul att träffa dig vännen, <3
Sedan gick vi och käkade, en hamburgar meny , ( 150 g ) :O ..
tjockisar vi är?
Sen så gick vi runt lite, och tillbaka till stationen och satt där och prata en massa och skratta :D
Du har så jävla härligt skratt gumman, älskar det. <3
Sen gick vi ner till centrum, och in i ett varuhus, och kollade runt lite i affärer.
DÅ började det tjuta när vi gick in ;O fan händer sånt alltid mig?
så vi blev livrädda att de skulle göra det när vi skulle gå ut i affären..
Men inget hände ;p .
Sen så gick vi och käkade en stor glass ;D
och höll på & flumma, våra mobiler är fan lika dana hahahahah!
Men jag har ju en lånemobil från SIBA eftersom min andra e på lagning, men de var lite roligt.
& så såg vi en dvärg också, nästa gång måste vi se en hel sån familj, om de finns?
Sen gick vi lite till och kolla i affärer, och vi flumma, tog lite smått bilder, drev lite och hade det allmänt kul :D <3
& vi har kommit på bästa iden, eftersom de inte kostar mycket alls att åka och möta halvvägs,
så ska vi typ träffas lite oftare ,  bara över en dag eller kanske lite mer, :)
Men det börjar vi med efter jag vart i London!
Men den här dagen har vart helt kanon! :)
Här kommer bara lite smått med bilder, tog inte alls så mycket.




Tack för en underbar dag! Jag älskar dig miljoner., <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0