Do you have to?

hej!  åååh chandler i vänner är så snygg ;p  Hahaha! blir alltid kär i kändisar ;p

tänk er, snart äre London, guuud vad jag har längtat , fan bara 3 dagar kvar ;p tills den dagen vi åker alltså! =) .. På måndag åker vi, vi åker väl från örebro vid 6 tiden på morgonen  dit vi ska ta flyget =) <3
Jag kommer såklart inte skriva blogg mycke :) Men jag kommer skriva blogg ibland på något internet cafe, och skriva hur dagarna har varit och så (: så ni få¨r gärna följa bloggen, från Måndag den 30 mars till Måndag den 6 april!! Även fast ja inte skriver alls varje dag maybe , men vem vet, kanske jag gör ;)? ..
Men kul de ska blii! :)<3

Sen i sommar ska kanske jag, tubbe och enis utomlands, ta typ sista minuten resan osv (: kulkul!

och L.A efter studenten med Emma, kanske? ;P får väl se hur allt går till!

Men försdt och främst London! =). Men kul att kunna planera redan yuujh.

Men ska fortsätta titta på vänner och äta godis och så ;p sen ska ja väl kanske lägga mig tidigt så tiden går snabbt ;) haha maybe .. Men i alla fall imorgon ska jag packa en massa som jag måste ha med mig,
men vi ska typ inte ta med oss mycket kläder, för vi ska ju köpa kläder där och dom ska vi ha på oss :) & så blire billigare etc och då kan man köpa mkt :) yey ^^

Fest hos mig den 10/4 ,  now you know :)<3

* känns så jävla mystisk, du säger att du tycker det e knas att jag aldrig hör av mig, men varför ska jag alltid höra av mig till dig? du säger liksom att du tycker om mig mycket fortfarande, men hur kommer det sig att du aldrig hör av dig då?längre? jag tror nog inte på de, då hade du i alla fall kunnat höra av dig och velat träffa mig innan london och allt vad jag ska göra. Men jo jag tycker fortfarande om dig, men kul att du aldrig hör av dig ens ;S . säg bara som det är tack?
Du sårar mig bara! =(  It´s hurt.*


 gammal bild men vafan.

Kommentarer
Postat av: pramita

ååh fyfan vad kul! Man kan ju träna sin engelska där också haha :D

Jag har faktist varit i London fast det har typ bara varit i 3 dagar, inte så länge faktist ;P

2009-03-28 @ 10:21:29
URL: http://pramiitaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0