det närmar sig.

Det böjar närmar sig, flyget och allting! Lite pirrigt? aldrig flygit förr faktiskt ;p ..& nu börjar allting att närma sg mer & mer faktiskt! Men tiden går ju så sakta också ;S ja vill att tiden bara ska rulla på tills vi sitter på flygplanet, men nejnej :/ Låg i soffan nyss och lyssna på skön musik "Im sitting here in the booring room, its just another rainy sunday afternoon, im wasty my time, i got nothing to do, im hanging around im waiting for you. but nothing ever happend, and im wonder."  ^^

Ja, men vid 6 tiden ska vi åka till min mormor, min ena syster ska sova där hela veckan då jag och mor är i England :) ..
Så vi ska dit och lämna henne och fika där, och min andra minsta syster ska vara hos hennes pappa:*

Men nu ska jag gå  och äta tacos chips och  dricka något och vänta vänta tills man får sova ;) hihija.


kramisar <3 Ha en underbar vecka ni , <3 så hörs vi sen.

Kommentarer
Postat av: alec

jorå det är ok :)

2009-03-29 @ 16:09:48
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0