buh

Snackade nyss med farsan och så, i telefonen för han e ej hemma :P .. Typ, för jag och några kompisar funderar att åka till Åland när jag kommit hem från London, typ den 12 april , inte säkert en dårå :P men nån gång i april ska de fan ske ;D .. han tycker de blir bättre i slutet, men ja sa att man nästan precis fått pengar, å sånt ;D  Så vi ska snacka om de senare i alla fall, men Åland kommer bli av i alla fall :D Men roligt det !
& så behöver jag köpa nya skor, och ja & farsan ska väl nån gång i veckan köpa nya skor till mig, ta 3 betala för två!
 Och london om 21 dagar, allt ni behöver veta. hejdå!


 & jag pluggar som fan på hemtentan i F/S/F! bu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0