arg på na.

Vad fan äre med människan? blir så jäkla sne på henne :S fan ska hon hålla på och anklaga för att man busringt som jag Vet att varken jag eller någon annan som jag känner har gjort, eller jag har åtminstone inte gjort det :S  men nej, hon har inge jävla vett en att snacka skit och sen smsa ; varför tjuvringer nI"  seriöst, get a life?  fan de finns miljonertals som skulle kunna få fram ditt nummer as lätt, och sitta och ringa? troru jag sitter ensam och tjuvringer eller? eller kanske med annat folk? nej :S har inte vart med dom på as länge typ så?  eller jo idag, men idag har vi heller inte ringt? eller ska du sitta och skriva sms och säöga; varför ringeru mig " ?  fast man inte gjort det fan, fan e ditt problem? har t.o.m tagit bort ditt äckliga nummer, men endå så smsaru mig när man har glömt dig totalt? som om jag ens vill vara din äckliga syster? glad att jag inte är de, mår så jävla bättre utan dig, you are a destroyer! goooh!
haha, så kul sms jag fick av dig, som om jag ens vill va syster med dig?  du skrev typ att ja vill de xD hahahah!
 roligt :) men iaf, jag vill inte ha dig i mitt liv längre, och aldrig mer! usch, jag älskade dig en gång, men aldrig mer!
& jo det var DITT fel, för om du slutat säga saker vi ska göra och sagt att DU ville det, och sluta skita i mig när jag var där ( låta mig ligga och sova när du låg och höll på me din kille ) så hade inget av detta hänt, ! slöseri på pengar ! Åk aldrig till henne gott golk! =) <3


bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0