9 mars 2009

Idag hade vi bara en lektion dårå :/ .. Men vi var i skolan en stund, sen åkte jag,emma&emely till stan och solade! & träffade på Jimmy&Peter. Så de hängde med mig till Föreningssparbanken, för som sagt, igår var ja klantig och dom drog in mitt kort, så jag gick dit och prata me dom så får ett nytt kort om ett par dagar! :)
Sen åkte jag hem, träffade Tobbe på bussen, så vi snackade lite åså, och nu är jag hemma..
Ska strax hoppa in i duschen och så, mina skor läcker ju in skit mkt vatten :S så mina fossingar är inget att leka med idag ;) Hahaha ^^

Jag sitter och funderar lite också, för ja, elin & tobbe ska ju ha en slags fest i helgen, bara en såndär mysparty om man säger så.. och vetej om de bara ska vara vi tre eller om vi ska bjudna några till?  Bara att kontakta mig om ni vill komma så får vi se :D .. Men ska snacka med några också åså. <3


Men nu ska jag hoppa in i duschen och jag saknar daniel.<3 hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0