8 mars 2009

Hej vaknade för en stund sen, Emelie ringde och väckte  mig klockan 9!! :P hade visst stängt av denna tell, så hon fick ringa till hemtellen haha  ;D ..

Igår kväll runt 10 tiden, så gick jag ut och mötte Tubbe, vi typ gick en promenad, snackade om lite saker,rökte och hade de allmänt kul. :) .. & sedan vid kvart i 12- 12 så gick vi hem ;P jag till mig & han till sig ;D ..
För vart tvungen att sova också, eftersom ja ska upp tididgt åså. MEn jag gick och la mig runt halv ett, och sen somna jag väl runt ett, för jag tränade på läxan jag hade! haha ;D .. men det gick att sova rätt så snabbt faktiskt.
Men nu må¨ste ja äta lite frukost, så ja klarar mig ;p eller aa iaf en macka .. & sen måste jag sminka mig, för bussen till stan går 10.20 , och kmr fram kanske 10.40 ;p .. och så måste ja kolla upp vart tåget går någon stans ;O hiihja ;D lyckad dag kommer det i alla fall bli! Det kommer nog bilder sen ska ni se :) hihija.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0