6 mars 2009

Kom nyss hem! Var med E&T på stan och sånna saker, vi hade en massa att göra, & träffa fölk! & sedan åkte vi till SIBA och skulle lämna in min mobil på lagning, alltså den glappar, där man har laddaren & headset i, så vi åkte dit och dom tog den, så får tillbaka den om 2-3 veckor :'( i alla fall veckan innan LONDON typ! Men E&T ni får fan skicka alla låtar till mig era nuuubbs! Så jag fick en lånemobil av dom,  och fick fylla i typ 1000 papper :O.. Men i alla fall,  hade inga nr kvar :S .. Så ni får fan ge mig ert nummer så ja kan skriva upp det och sen ta in det i denna mobil så länge, för allt kommer försvinna i den mobilen ;/ men bättre att den blir hel istället för att ha den trasig haha :P..
Men hur ska jag klara mig? haha !
Ingen aning om vad jag ska göra i helgen, någon som har förslag? ;p .. första helgen jag inte har något speciellt på G på ett tag!
Men nästa helg ska jag nog vara med E&T och då blire en massa minnen som vi ska ta igen, vi måste fan umgåss mer, ni är gulvärda och jag älskar er :D <3

Nee nu ska jag äta mat som JAG gjort själv ;) makaroner och köttfärssås , hahahaa ;)

Men vi höres senare! Puuusss

Kommentarer
Postat av: Edith

Söt blogg :)

2009-03-06 @ 17:29:32
URL: http://edithh.blogg.se/
Postat av: B

Jag ska också till London snart!:)

Har du några förslag på vad man kan göra där?:)



Trevlig helg!:)

2009-03-06 @ 20:51:07
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0