4 mars 2009.

Sitter här i virginska skolan och väntar på Tubbe, han har möte ;p ..

Idag åkte jag,Emma och Tubbe till universitetet! Vi gick där en stund, snackade med några, en som utbildar sig till förskollärare och några som utbildar sig till jurist. ;p sen fick vi en massa godis, sen gick vi runt lite och sedan åkte vi buss till stan ;p satt & sjöng lite på bussen :D .. & sen gick vi till hans skola :P..  Snodde en data, så sitter här och loda ;p ..
Faen vad dött det är här ;D ..

Sen ska vi typ till mcdonalds och äta lite, sen ska jag vidare till morsan i BB! Goows med syskonen och mor idag dårå! =)  Danne ville träffas idag  ju :/ men fan vet inte om ja kan eftersom jag ska till morsan! =( .. Men får ses snart i alla fall hoppas jag! hihija!

Ohja, nu ska jag väl dra härifrån dårå! =P .. Finns inte så mycket att skriva åså!  Imorgon har jag tandläkare klockan 10, sen efter tandläkaren ska jag till Polisen och hämta ut mitt pass och sedan drar jag vidare till skolan ;p så kommer komma efter lunch dit typ, eller kanske lite tidigare (A) .  men vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0