2 mars.

Sitter här i min söta stol och har typ precis vaknat, skulle vakna 05.45 men såklart som alltid så vaknade jag runt kvart i 7 - kl 7 ;p så gick upp snabbt och fixade mig & allting, ! Så ska väl bara fixa håret och de, men får skjuts av farsan iaf!  Tog endå bara mascara eftersom man inte ska sminka sig när man ska sola, så därför tog jag bara mascara, för ska ju endå till skolan först ;p ! Hatar att jag aldrig hör klockan:S att jag bara stänger av den så fort jag hör den :S eller aa trycker på knappen på sidan av telefonen så den ringer om 3 minuter igen, sen 3 minuter senare etc! Gah!
aja, nu är jag i alla fall uppe och får ju skjuts så kommer i vilket fall komma i tid :/ hoppas vi  inte har skapande verksamhet! Men har vart borta mkt från den lektionen, så jag måste typ komma i tid today!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0