16 mars 2009

Jag blir så jävla förbannad :S .. Min lärare sa förra veckan att vi skulle ha lektion idag, och ja kunde endå ej smsa dom eftersom denhär telefonen kan vara riktigt damp ibland , assåd en ja lånar! aaa, & så kommer inte en enda jävel hit ? ;S fan , jag skiter it, jag kommer skita i den här lektionen framöver, jag kommer inte komma på onsdag heller denna vecka, & inte nästa vecka heller, för orka göra som hon ber om , om de egentligen inte ens händer ? :S
Sen blire london, slappna av där, sen påsklov, sen får vi se hur det blir sen?  ;S men det är fan hennes fel lol, inte visste jag att jag skulle bli sjuk, och sen gången därpå att jag skulle ha tandläkartid, och du vet att de e sant, för ja visade papprerna för dig! Sen skulle jag smsa de nånting, men ja hade ej fått leverans så antar att de inte fått smsen, inte mitt fel faktiskt, å då tänkte ja, "okej, jag går på första lektionen på måndag, eftersom min lärare sa ju att vi skulle ha lektion då , och planera och grejer " men hade vi de? inte vad jag minns! aja, skitsamma,  bryr mig inte om jag får IG i denna lektion, ;S .. Den här lektionen behöver man ej ha G i allla fall, men hon e snäll så jag kommer säkert få en massa uppgifter attt göra istället för denhära saken, men visst .. Inte mitt fel om ja inte kommer på de här gångerna! aja what ever!


Nu sitter jag här i skolan, eller aa ja står i bibblan faktiskt xD .. Skit tråkigt, för alla har lektion ;S .. Sen har vi en massa tråk lektioner, och ska lämna in hemtentan idag faktiskt.. Men i alla fall, de kommer gå bra, <3
och om jag hittar horungen så ska jag ta ett rejält snack med henne, hur fan hon kunde ljuga, har hoon inget liv eller? Hon kommer att dö plågsamt!  aja, jag e jävligt pissoff på allting faktiskt, de enda som får mig att le är DU!<3

Ska nog sola idag med två klasskompisar? om ja nu får pengarna som hon lovade! annars blire mer suris :/

Men ha en bra morgon ni andra, fuckers! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0