15 mars 2009

SItter här och har ångest för någonting ;/  men iaf, snart äre London,  & då e de bort från all this shiet i en vecka och bara få njuta och vara med mor (:   Fan vad jag längtar alltså, och måste flyga o.O giiih!  Not good at all ;D Men de blir kul som faen endå, och kommer ha med mig jävligt mycket pengar också =) Så man kan shoppa loss föfan!
& så ska ET få något av mig i alla fall, fint eller fult de vet ja inte än :D


Aja skola imorgon, känner att jag verkligen inte orkar det, men jag måste för det har vart lite krassligt med de på sistone, men de  har ju hänt saker, men de kanske man inte bara kan skylla på? hmms.. Aja måste sköta mig bra de här två veckorna, sen en vecka borta från Sverige , och sen när jag kommer hem från London så äre påsklov huhuja!
& då blire kul här hemma med, för vi har bestämt oss för att ha en slags fest här hemma xD .. Men somna förfan inte först om ni inte vill att de ska hända grejer ;)  man vet aldrig när man e omkring E&E !!


Men nu ska jag fortsätta lyssna på min muuuuuuuuusik i min spelningslista, så hörs vi väl imorgon och då berättar ja om min äckliga dag forever!

Imorgon kanske ja & två till i skolan ska åka iväg och soooooola!  Du är skyldig mig en solning förresten :)  ! Men det blir skit skönt, men kanske bäst att göra efter IV-valet ?   för vi måste nog gå och få närvaro denna gång EmmZ ;D



Jag hatar det!! </3

Kommentarer
Postat av: zandra

Kolla mina tio favoritskor



http://zanndra.blogg.se

2009-03-15 @ 21:58:52
URL: http://zanndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0