1 mars.

hej kom nyss hem & sitter här med min flicka :) <3

Förut idag så gick jag hem till elin, sen kom Tubbe,Eve & en massa andra, och då skulle vi till något "spökhus" så vi vart tvugna att gå genom skogen och det var skit mörkt där ;D .. Jag,Elin&Tubbe tänkte skrämma upp de andra lite, så vi börja hitta på en massa historia & verklighet. Så vi typ sa ; titta :O:O?" och höll på och larva oss! Men det var  endå kul, men sedan frös vi som fan så vi börja gå hemmåt, men då busade vi lite på vägen ;);) ..
Sen så gick ja och elin hem till henne och drack varmt te och snackade en massa (: ..

Sen senare så kom Tubbe&Eve till elin, så då gjorde vi saker, sen gick vi hem till mig och satt och snacka ett par timmar och lyssna på höghög musik, sedan gick vi till macken och köpte cigg och godis, och köpte en äcklig paj i max :/ .. & nu sitter jag här med min äskligsflicka!  Vi ska spela The sims 2, så söööta ;) .. Och äta en massa godis och dricka läsk. sen nån gång i natt ska vi suuuva!

På Måndag efter skolan ska jag,elin&tubbe sooooooooooooola!! :D 2 gånger, fan vad härligt det kommer att bli alltså! Bruna & fina tills sommaren!

Men nu måste jag chila iväg, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0