090326

Hejsan! Ska alledeles strax iväg till bussen, tar bussen idag eftersom ja ska upp på stan efter skolan och orkar ej cykla i kyyyylan idag ;p ^^

Jag ska växla in mina pengar som jag ska ha med mig till london, till pund! ;p .. Kulkul haha ^^  Kan kanske ta bild på de sen så får ni se ;D ..
Sen kaaanske jag ska träffa Elin idag? vene, men det är ett kanske iaf, om hon kunde åså :)<3 Men de blir myyyys isåfall! För sen hinner nog hon & jag inte träffas förns påsklovet om hon e hemma då, för jag ska ju te London i en vecka den 30 mars tills den 6 april ;p Hah !

Men nu ska jag dricka upp mitt saft och sedan springa iväg till bussen! <3


ohja, jag tycker om dig alldeles för mycket, men gör du det ? kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0