090325

Sitter här i skolan med classmate, & jag har jätte ont i knäet :| Jag e så fucking klantig att jag dör.
Jag skulle cykla till skolan, och möta Emma en bit innan typ, och så snackade jag i telefon med Tubbe medan ja cyklade, så liksom, aa ramlade jag :S värsta sladdare, jag flög typ av cykeln ;S .. och slog i mig i  isen :/ gjorde skit ont, men slog bara i knäet och benen! Så fick försöka ta mig hem och  ta på mig jeans istället för smutsiga leggins, sen vart jag tvungen att ge mig av igen, så jag ringde Emma för att hon skulle veta att de kan ta längre tid! =/ .. Men tog inte så lång tid om jag ska vara ärlig! men iaf, sen gick vi te skolan, lite kluriga vägaar tog vi faktiskt,  ;p
& nu har vi snart lektion hälsopedagogik. Tråktråk, den lektionen somnar man defenetivt till ;D men iaf, sen efter det är de luuuunch! . & jag ska sluta äta så jäkla mycket, och röra på mig som fan.. Vill fan inte gå upp i kg ;o . Så ja ska fan inte äta så mycket, bara röka, äta liiiiiite, och röra på mig mycket iaf!!  blir snart tokig jue, men iaf, aja,

nu måste vi nog dra på lektionen börjar typ om 5 min?

Och sen är jag ledsen över att ens bästa vänner inte ens kan lita på mig :/ när jag inte har gjort något för att förtjäna så  :/  så e jävligt förbannad & ledsen !!


förresten får mitt underhåll idag :D:D <3

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :D

jag ska plugga och blogga nu, blir det resten av dagen med :D

2009-03-25 @ 15:46:12
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Malin Svensson

Äntligen, underhållet alltså :)

2009-03-25 @ 16:41:57
URL: http://Http://MalinSvenssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0