090323

Hej , sitter i skolan just nu ;p
med klasskamraterna!
Vi har nyss gjort ett grupparbete, och vi är rätt så färdiga,så vi ska väl bara ta de lugnt tills teckenspråklektionen;p
som vi ska ha , första gången på ett par veckor ;p men det är redovisning imorgon o.O! 
Undra hur det kommer att gå då! naah, de går nog rätt så bra det!
Sen ska jag cykla hem från skolan igen! ;D moootioon!
haha så dum, vi hade nyss ätit, sen så började vi med grupparbetet, och ja frågade om vi ätit o.O
fan är de för fel, är jämt hungrig och sugen på nått, jobbigt läge xD ..
Men vene va vi ska göra nu, bara att vänta tills klockan är 14.30 ;p.
hmms, de andra klasserna har fått ledigt  för att de ska på jobbmässa imorgon i conventum,
men vår klass fick ej ledigt :S för våra mentorer visste inte ens om de där ;S  knasknas! :S

Men iaf, snart äre london, om exakt en vecka (: gogogo ^^
Lääääääääängtar!

Men på fredag ska jag och Emmz, kanske käka på stan eller något? beror på om jag har pengar åså,
för har ju typ bara pengar till London, men kan säkert få en 50 lapp av farsan eller något till lunch xD ..

Och sen senare på fredag ska kanske jag,elin & tubbe åka upp till stan och träffa Lejla, på fredagkväll alltså ;p ..
Myspys det blir då! Men blir nog en stund i alla fall! häärligt.

men vi hörs senare när jag kommer hem, ska fortsätta att följa Vänner då ;p är i slutet på säsong 5,
och de finns till säsong 10, så de e inte alls långt kvar,
och äääälskar fan  vänner nu ;p och man får fan ett gott skratt, fast man kanske inte mår great!
Så de blir en bra kväll det :D:D


Ett skönt skratt förlänger livet ;D :
* Gammal dam till polisen:- Hur kommer man till sjukhuset?
Polis:Bara stå kvar här mitt i gatan!!
*

* Vad kallar man en elefant i rosa öronmuffar och klänning?
Vad du vill, den hör dig inte.
  *

Kommentarer
Postat av: celebri

Bra då följer jag din blogg nu :)



Om du vill kan du följa min



Kram ha det bra

2009-03-23 @ 14:30:26
URL: http://celebri.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; okej :D

ska ta det lugnt med bloggen och tv:n :D

2009-03-23 @ 18:36:55
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; visst :D

lägg till mig så lägger jag till dig :D

2009-03-23 @ 18:37:43
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0