090319


Sitter här vid datan ska snart gå på lektion ; Naturkunskap =( ..
Förut så planerade jag och lilla Emmz till Aktivitetsdagen . Lite lekar som vi ska ha och reservlekar.
Alltså ska ju leda småttingar.
Och sånt, =) .. Sen  såsåg vi den jävla ungen.  Alltså hon som snacka fullt  med falskt skit!
Vi gick efter henne och skulle snacka med henne, men hon snacka i telefon,
men ja sa  typ att hon skulle lägga på och snacka med oss, och sen ställde jag frågan varför hon snackat skit,
och om de var hon.
& såklart så neka hon, hon kollade ner och hade sin telefon som vapen vid örat,
och jag sa, okej men imorgon eller nästa gång jag ser dig SKA vi snacka, och sen gick jag därifrån,
skit arg som fan alltså! Jävla Lögnarfitta!  så aa, vi har ju typ skåpet bredvid varann så lär ju se henne nån gång ;) ..
Men hon e typ aldrig i skolan ;S hoppas ja hinner se henne innan London? Imorgon eller nästa evcka hoppas ja på!
Men nu vet hon i alla fall att jag vet. Så nu kan hon inte låtsas om som inget har hänt, ! Hone så ful och skämmig haha!

Men nu orkar ja inte snacka om kossan,för nu börjar jag om 10 minuter,
och ska ha en skit tråkig lektion på typ 1 h och 30 min ;S hon kommer bara snacka strunt som vanligt,
men ska fråga om ja kan se vad ja fick på provet :D:D Känns som de gick ritkigt bra!

Jag saknar dig ju!

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; hehe, okej :D

ja det är svin kul verkligen med projekt arbetet :D

2009-03-19 @ 18:09:19
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; vi gjorde en teater om mobbning :)

2009-03-19 @ 22:13:46
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0