090318...

... fan 3 månader sen ja fyllde 18 ? ;D


God morgon allihopa, har ni en bra morgon?

Njae, för mig är de skit trött :/ .. Ont i hvudet och så, vaknar alltid senare en vad jag ska, stänger alltid av klockorna osv, :/ skönt att snart ha semester från skolan i två och ett halvt veckor dårå! Men måste endå plugga lite :S .. Men iaf, skönt att slippa skolan ett tag! Alltså London vecka 14 och påsklov vecka 15 & måndag v16, tisdag studiedag och sen onsdag börjar vi igen, tror det är så ja?

Men nu ska jag typ dricka upp lite, sen fixa håret och sedan låsa upp cykeln för att cykla till skolan, eller aa först ska jag till hagaskolan tror jag det är? och aa praktisera med en grupp i skolan, för småttingar, och så, hmms! Vene hur det blir dårå, de får ja skriva om sen! =) .. Sedan klockan 10 är det någon föreläsning från klockan 10-12 ;o så alltså, ingen lunch för oss då ! :/ illa.
Slutar väl vid 15.00 tiden , tidigaste dagen i alla fall!
Vene om jag ska till morsan idag och stanna där tills Torsdag? Alltså över en natt, tror det, men jag smsar dig om jag kommer PUSS!

& farsan ska köpa en grym grej till helgen mwhihi. <3

Kommentarer
Postat av: Emma

tack tack :)

Hoppas du får en toppen dag!

2009-03-18 @ 08:48:29
URL: http://imgonnamoveon.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; sitter och väntar på att lektionen ska börja :D själv då?

2009-03-18 @ 09:27:07
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; härligt :D

vad är ditt favorit ämne på BF då ? :D

2009-03-18 @ 15:06:44
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0