090310

Sitter här hemma och har nyss fixat mig typ .. lite iaf :P.. Farsan ringde mig kvart i 7 , tur att han ringde mig annars hade jag fortfarande sovit O.o .. Han ska hämta mig, han kommer väl runt 07.30 - 07.40!  Hade konstigaste drömmer :S kommer dåe inte ihåg så mycket just nu, men den var knas ;S * typ att jag och någon åkte båt typ vid farmor, och sen en bit ifrån åkte Alex en annan båt, och hon skyndade sig att komma i land p.g.a någon mördare var typ en bit ifrån oss, så vi typ tävlade O.o hmmms ;p  *
Har en hel dag i skolan faktiskt ;( .. Ett tag sen sist ^^ .. Börjar typ kl 08.00 och slutar 15.10 ..  typ den tidigaste dagen! .
Efter skolan ska jag träffa Daniel :) <3 ska bli jätte mysigt och kul, har ingen aning om vad vi ska göra, men nått hittar vi väl på när vi ses!  :)

Åland i början av maj ev :* ! De är ju dåe alla har fått pengar så det är smartast att åka då isåfall ;*


London om 20 dagar :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0