You are my nightmare!

Håller på att göra lite käk, gööööttt! Farsan är och hjälper farmor att flytta med daniel, och jag fick inte plats i bilen så kan inte hjälpa till nejnej.. hehe ! Jobbade idag dårå, så himlans varmt men de gick helt okej idag, målade färdigt allting vi skulle göra i alla fall & imorgon eftermiddag ska vi kanske åka och bada med jobbet igen (: .. Kulkul! Kommer nog bara bli jag och marta som badar igen ;) och kanske kalle dårå^^ .. De andra brukar inte vilja bada där borta haha, men i alla fall det blir kanon! Skönt att slänga sig i en sjö när man jobbat hela förmiddagen, as hårt dårå!

Men efterjobbet så mötte jag Emmsan och vi gick till maxi och köpte glass och läsk, och satt och snackade i typ nån timme sen gick vi till vivalla och där hämtade Emmsans morsa henne, hon jobbar i vivalla men bara denna vecka dårå.. & nu sitter jag här hemma och ska snart käka och sen hoppa in i duschen hade jag tänkt mig & hoppas på att du kommer ikväll :) ..

Bara 4 dagar kvar av joooobbbet, ibland kan de vara kul där för man får riktigt skrattattacker där alltså, men endå riktigt pain att måla, får fan ont i händerna :/ hehe !

hahahahah idag ;) :
Elenor : men vart är sockret? dom kan ju inte ha glömt sockret till kakan?
Jag : hmm .. en sockerkaka utan socker ;)  ? ..
Marta : hahahaha, ja dom kanske tog med sig det hem annars?
Jag : aa för dom kanske ville baka hemma också eftersom dom gillar att baka det så ofta :)

Alltså killarna bakar typ sockerkaka varje dag på jobbet innan frukostrasten ! Hahah skööna, elle de var roligt just då , men kanske inte låååter så roligt nu! (: Haha ska hämta min mat nu, pussadjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0