trötter.

Kom nyss hem från jobbet jag! Idag var de mest slapp ;S gjorde inte så mycke, och man får ta rast när man vill och sen  röka och allt, och de som jobbar där är jätte sköna (: .. & jag hatar små äckliga djur som skrämde skiten ur mig idag !!
Men allt är bra, förutom bondgårdsskiten vi vart i igår och idag ! uuusch stinker äckligt! Men aja, va gör man ! Vi ska måla om de där huset både inuti och utanpå och så! fintfint ! får tiden att rulla på iaf.
NU ska jag bara ta de lugnt, jag e skit trött  faktiskt ;o .. Sov från klockan 7 igår kväll tills klockan 5 ungefär idag på morgonen, och de, då var jag pigg när ja gick upp men nu börjar ja bli trött igen haha men idag ska jag lägga mig lite senare en 7 iallafall, måste ´ju hinna äta innan jag somnar eftersom jag bara ätit 1 och en halv macka till lunch idag..
Min morfar jobbar förresten på mitt jobb, fast på en annan avdelning, hade sett honom rätt så mycke men var endå orolig på att gå dit ifall att om de var fel... Men tillslut gick jag dit och hälsade och fråga om han kände igen mig och de gjorde han inte ( inte träffar han på kanske över 10 år? ) men sen berätta jag vem jag var och då sa han att ja var väldigt lik morsan, och att sist han såg mig var jag liten och sprang runt etc, men så sa han att han sett att ja kollat på han mycke och de xD hahahaha .. men kände somsagt inte igen honom så vad gör man, men de gick bra iaf.. nu vet han vem jag är!



Sv; ja men jag menar att jag vill träffa de nu på söndag, + det är bättre då, för nästa helg är de grillfest hela helgen typ , vene om jag kan gå upp så tidigt på söndagen! puss



Kommentarer
Postat av: annica

svar. följ med då. älskar dig

2009-06-16 @ 20:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0