sommarjobb imorgon.

Hej! Vaknade vid 20 över ett idag, skulle egentligen säga hejdå till felicia och rebecca för att de skulla åka på kollo, men hann inte för ja försov mig:/ ställde klockorna men stängde av doM :S kan typ inte sova längre verkar de som typ !!

Men emma är i duuuschen just nu! Jag duschade nyligen, kändes skönt (: eftersom vi solade igår och är bruuuuuna, elle jag är brun :D och hon är en liten tomat :) ..


Vet inte riktigt vad jag ska göra idag! Men typ ta de lilla lugna, försöka få mig trött eftersom jag ska börja sommarjobba imorgon :S .. ååååååååh! Hoppas att de kommer att gå bra? nervös! hah xD .. brukar inte dirrekt vara det då men aja...
Börjar 8 imorgon men börjar klockan 7 alla andra dagar! :/ suck!

Ses i veckan?<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

dina systar var jättebesvikna. mormor kom inte heller..:-(

2009-06-14 @ 18:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0