sommar?

Kom hem för en stund sen! Gick en lång väg i stan , gick nästan vilse i örebro xD hahaha .. & så mötte jag Emma, vi gick till La Baguett och käkade, jag tog en kjyckling sallad och hon tog en räk baguett, sen snacka vi om en massa, vi hade mycke att snacka om i alla fall (: Sen gick vi och tittade runt lite på stan och sedan åkte hon till sin mormor och jag åkte hem till mig!  Om en stund ska jag iväg och träffa Enis och Tobbe, vi ska väl typ umgåss lite, röka och snacka och sisådär! Sen ska jag och Enis åka till stan och sola lite hade vi tänkt oss :) bli bruna och fina yey! & sen imorgon ska vi nog också sola? hehe! De blir kanon det! & jag är faaattig tills den 25 :/ .. fattar inte vad jag gör av mina pengar ibland alltså, och jag är så shopping sugen alltså!

Hoppas att de blir fint väder tills den 27 juni då de blir ett grillpartajj med ett par kompisar åså :)


Hörs kanske senare elle så :) <3 Puss på röva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0