nattinatti

hejhå! Ska strax gå och lägga mig och försöka sova, inte för att de kommer att gå dårå! Men ska lägga mig och titta på tv och hoppas att jag tillslut somnar! Ska ju upp tidigt imorgon för att jobba, ska jobba i 3 veckor, inte så mycke , men typ 07.00-16.00 varje dag och ja har ingen lust för att jobba egentligen men aa pengar som pengar och de kanske blir kul? man kan ju alltid hoppas! <3
Imorgon efter sommarjobbet vet ja inte va ja ska göra?


Sv till mor : ja men jag kommer ju iaf nästa vecka till de och hälsar på!


& nu ska ja lägga mig :( skriver imorgon hur de gick! Pusspuss <3


p.s Nattha är en groda

Kommentarer
Postat av: annica

svar till dotter: ja om du får plats i bilen, det är redan mormor,gammelmoster,jag och fredrik..i en liiiten bil...

annars kan du vara med när de kommer hem nästa söndag...12..längtar sååååå efter dem...redan....:-(

2009-06-15 @ 18:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0