G´natt

hejhå, ligger i sängen och lyssnar på musik och ska nog aldeles strax sooova lite hade jag tänkt mig , ska upp vid 5 imorgon så, men kommer nog  vakna kl 6 som alltid :/ .. och då blire brådis .. blir inge krogen för min del imorgon:/ .. egentligen synd för skulle ju gå med regina och dom och de hade blitt kul ju, men aa de får bli en annan gång bajbs , men ska jobba imorgon och vi ka nog åka och bada med jobbet, får se om jag badar .. men sen efter ska jag träffa emmsan och vi ska prata lite och umgåss och så, sen påå lördag blire grillfest , ska snacka me emmsan imorgon och se vart vi ska vara, det gamla vanliga är ju bäst, men får se vad tösan tycker, men de blir nog as bra det :) nu ska ja sova, hörs imorgon puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0