fått en laptop!

Har fått en jätte liten söööt laptop ^^ .. Kan man ha om man ska bort nånstans elle sitta i en tråkig bil elle tåg elle buss något :D:D <3 elle om man ska lana, right elin ? ;) ..
Perfekt!!! Ska snart hålla på lite mäe den ! :D ..

Imorgon ska jag ev hänga med farsan till camillas sommarstuga och sen kanske jag sover över elle så cyklar jag hem ( 1-2 mil ) .. Elle så stannar jag helt enkelt hemma! Får se hur de blir imorgon bitty! hiiih ^^ ..
På lördag ska jag sova hos mormor, ska dit vid 3 tiden iaf och sen på söndag ska jag hänga med morsan,fredrik och mormor till flisan och Beccas kollo dom är på, hälsa på och så! :) fiiine ! <3
& två veckor kvar av sommarjobbet, de går snabbt och det är faktiskt rätt så kul där? på jobbet, för man gör lite olika saker, så de är inte samma sak så att man tröttnar direkt, asbra!


Nääe nu ska jag se på Csi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0