du är en stjärna!

tjuhu!  Vaknade en stund, gick och la mig för var svin trött! (: ..

Idag slutade vi jobbet halv 11, skit skönt juue! haha ena av v´åran handledare bah : har tyvärr en tråkig nyhet att berätta :( .... Ni slutar inte klockan två idag, ni måste tyvärr sluuta .... halv 11 :/ " hahahahahah vi bah WTF :O as lyckliga! Men dom är allt sköna! Så de blev från klockan 07.00 - 10.30 .. VI spikade lite staket och städade mest och sisådära! Sen så halvsov vi i fotöljerna och sen fick vi gå heeem! haha och då käkade jag lite från matlådan jag tog med mig, sen snacka ja i tel med Elin och sedan gick jag och la mig haha och vakna nyligen! Vilken tuff dag, men aa orkar liksom inte lägga mig tidigt idag, därför ! ;p ..


G´morgon !;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0