7 juni 2009.

hejsan ! Kom hem för ett tag sedan, var iväg och solade med min pingla idag (: lite bruna och fina ^^ .. hon blev jätte fräknig, sööt ;p .. sen köpte vi ice slash och gick runt lite på stan, sen stack hon hem till sig och jag hem till mig..
Hon sov hos mig i natt, vi la oss vid 6 tiden, tänkte först dygna men blev inte av, och så vaknade vi runt kvart över 2 ungefär!
Vi såg på bio igår ; Flickvänner från förr , en skit bra komedi film :) den var faktiskt riktigt bra! Handlade om typ en kille som inte trodde på kärlek, han strulade bara runt med alla möjliga tjejer, sen får man veta varför han inte tror på klärlek, sen kommer de typ 3 spökar .. En spöke som visar hans förflutna, en spöke som visar nutiden och en annan som visar framtiden! Men den var riktigt bra i alla fall (: ..  Vi ska se på en massa bio filmer i sommar, kommer ut skit många ju (: ..

Nu sitter jag här hemma och ska titta på lite filmer och bara ta de lilla lugna .. Har beställt räksallad , så de ska bli skit gött! är hungrig och sugen på de som fan ^^ ..



Kommentarer
Postat av: yollande

Hej!! Nu har du chans att vara veckans blogg på min blogg!! ...Are you interested? ;)

2009-06-08 @ 01:32:47
URL: http://yollande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0