090630

Kom nyss ut ur duschen, !

Idag började vi klockan 7 som vanligt, men de blir alltid 5 över 7 för mig och Marta tack vare att de låser dörren där vi går in och ska byta om, och fråga mig inte hur killarna kommer in på andra sidan, jag och marta försökte det men vi gick vilse istället där inne!

Typ kvart över 7 så gick jag och Marta upp och gjorde en riktigt kletig sockerkaka! ;p .. Den var visst i ungnen lite för kort tid! Sen så hade vi frukost rast och sedan kvart i 9 åkte vi till stället där vi typ renoverar ladgården och jobbade till halv 12 ungefär och då åkte vi tillbaka till jobbet och hade lunch till klockan ett ungefär och då åkte vi till Anlängsbadet med jobbet och det var bara jag,adde,anton och Kalle som badade av alla på jobbet haha , och sen var mina syskon där så jag badade lite med dom också :D .. Sen spelade vi på jobbet lite kubb också , och min grupp förlorade en gåång och vann en gång !! Sedan gassade vi lite mera i solen och sedan åkte vi tillbaka till jobbet och sen fick vi sluta ungefär halv 4 .. (: .. Så tog sällskap med Marta, eftersom hon bor typ vid mig ;D  Jag skulle till centrum och ta ut lite pengar som jag fått idag, och så fort man går ute i vivalla så tutar alla jävlar bilar hmms ..

Sen köpte jag ett par snygga skor av grannen, alltså de håller på att sälja skor och så, såklart oanvända så ! :) .. Dom skulle kosta 500 kr men fick de för 150 kr !

& nu ska jag nog lägga mig och vila lite, är helt slut!! :( ses!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Tycker du har en fin blogg, anmäl dig gärna till veckans blogg i min blogg =)

2009-06-30 @ 19:21:09
URL: http://michellabella.blogg.se/
Postat av: Becca

trevlig blogg! allt fint? :D

2009-06-30 @ 23:07:50
URL: http://bexxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0