090629 - sista jobb veckan.

Ska snart iväg till jobbet, har fixat i rodning mig, lyssnat på musik och åt en liten macka nyss fast vi får frukost klockan 8 på jobbet, men va ska ja göra, var ju vrålhungrig ;p .. är jag nu med dårå!
Emma är hos mig, men den jäveln ska sova medan jag jobbar, och sen ska hon möta mig när ja slutar och sen när vi mötts ska vi vara ute och det, sen vid 5 - kvart över 5 ska hon hem, hon ska åka med sin mor som jobbar i vivalla så hon får skjuts! Sen efter har jag ingen aning om vad man kan göra :) kanske ta de lite lugnt idag eftersom man gjort jävligt mycke i helgen ;) .. Har bara denna vecka kvar av sommarjobbet,  nån som vill hitta på nått? har typ inga andra planer en gotland i slutet av juli, och en festival i mitten av aug ... och lite fester här och där.

Men nu måste jag sticka iväg till jobbet, elle ja om typ en kvart dårå,  måste ju byta om på jobbet till arbetskläderna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0