090625

hejhååå.. kom nyss hem från jobbet dårå, vart ute sen typ 7 imorse tills runt 4 tiden då jag kom hem .. :/ .. as varmt, fick nästan solsting, men de gick kalasbra men aa hett dårå.. vi målade och så, håller fortfarande på med ladgården .. men aa (. nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen, känns att de behövs ;p har också målar färg på händerna och armarna haha .. kladdiiiiig :) sen vet jag inte vad jag ska göra, ta de lugnt? kanske hänga med farsan och karlsson och handla elle något .. ;p .. men imorgon blir de krogen med Regina, ha de myyys i ett par timmar och sen efter krogen ska jag möta emma(: och då ska vi till mig dårå, och sen kanske sova xD för kommer vara helt slut för går ju upp vid 5-6 varje dag och jobba till 4 och sen krogen och de ju,  sen på lördag blir det grillfest med ett par kompisar., elle iaf dricka ute med brasa , sen får vi se om folk vill grilla (: vilka som nu kommer. får se vart vi ska vara haha .. men nu ska ja kila iväg till duschen pusssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0