090624

hej , vaknade nyss hahaha , fan vad jag sover, ;p
Gjorde i ordning lite mat, så sitter och äter nu och tittar på lite gamla vänner avsnitt hehe ..

Idag på jobbet på frukost rasten så råkade jag och ngr i gruppen somna ute xD sov i en timme typ, och sen så skulle vi åka på förmiddagen och fylla på ved på olika grillplatser, och jag och M somnade i bilen hahaha xD .. men de gick as bra endå det ;) .. För vi jobbade hårt när vi var vakna ;)

Var så klantig idag på jobbet, råkade sitta och röka i ladgården och de fick man inte men jag var snurrig ( yr ) och det, så jag tänkte inte på det , alltså satt inte riktigt inne i ladgården, satt lite mer utåt, men så kom typ handleedaren och sa att man inte fick det,  och så skulle jag gå ut därifrå och hjälpa M , och så tittade jag ner i backen och gick rakt in i en metallstång, jätte stor och hård,  alltså gick in i den med huvudet, så fick ont i huvudet och blev ennu mer snurrig, så fick vila då, lite pinsamt haha ja e klantig jag ..

Sen lite senare skulle vi lägga på ved i bilen, och så hade vi en metallucka öppen där veden låg i, och så skulle jag ducka mig ner och typ hämta ved där inne och så slog jag uppp huvudet jätte fooooort mot den, så fick skiiiiit ont, ännu ondare liksom, mitt huvud lär fan försvinna snart så mycke som jag slår i den.. hahahah men aja..

Nu ska ja fortsätta att äta lite mat och titta på tv, sitter i vardagsrummet med min laptop.. ses

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du vilja göra mig jätteglad och rösta på mig i veckans blogghttp://hnaolsn.blogg.se/2009/june/bloggande-pa-bussen-finalisterna.html#comment



jag är nr 4

2009-06-24 @ 22:28:03
URL: http://litenniniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0