090620

hej vakna nyss, ska snart åka iväg till mormor, gå , cykla elle åka buss, .. råka vakna lite försent dårå ! Var och firade midsommar hos några i sommarstugan med farsan och några till, men sen vid 7 tiden på kvällen åkte jag hem för de var tråååk , lite iaf ;D ..  IGår runt halv 1 hade jag jätte tråkigt, på natten .. Så jag smsa Regina och fråga om hon ville ses, så vi gick och mötte varann vid skogen ;o lääääskigt haha .. Hon hade med sin hund , så vi gick till mig, och var utanför mig och sedan gick vi och lämnade hennes hund hos henne och sen gick vi tillbaka, sen träffade vi lite folk och stod och snacka en liten stund, men dom drog fan för tidigt, så ja och regina var ute själv asen, och gick in till mig en stund och lyssnade på musik och sedan skulle hon gå hem för ja vart tvungen att sova för att orka gå upp xD Så klockan 4 på morgonen följde jag med henne en bit  och då såg vi några killar och regina skrämde upp mig hahahaha, så vi gick in i skogen ( de var ljust ute ) och de var as högt blött gräs så man blev dygnsur så vi gick in i skogen någnstans och skratta som fan och sen gick vi ut ur skogen haahahahah så dumma :) och sedan sa vi hejdå och sen gick jag hem till mig och somnade rätt så fort faktiskt, var rätt så trött! :) ..



ååååh vad jag tycker om dig !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0