090615 - första sommarjobbsdagen!

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej hå, vilken solig daaaaag det är idaaaaaaaag * nooooooooot * åååh blir så trött på det förbaskade vädret, Nån som håller med? regnigt och molnigt hela tiden och jag vet vad!!!

aja,  sommarjobbade idag i alla fall! =) På Praktikcentrum som det heter, man får göra lite olika saker, fixa med djur, måla hus, vara ute i skogen och en massa saker, man är ute typ de mesta av tiden iaf elle åker bil, men aa inte så härligt när det är kallt och grått ute förståss, får hoppas att de blir bättre väder snart! Men iaf, idag höll vi på me koskit:S skit vidrigt, vi trodde att vi skulle dö där inne, stank så jävla vidrigt och det var immit och aa tillslut orkade vi inte så vi tog rökpaus ! :) iaf! Gruppen var helt okej faktiskt, den kan jag nog klara av att jobba med i tre veckor etc! =) ..
Så denna dag blev iaf bra! Imorgon ska jag och en till i gruppen med ena av våra handledare till något ställe och bära stora grejer och göra någonting vettefan, man måste va stark tydligen sa de? o.O och om brädorna inte är så stora som de ska vara måste man såga, men de vill ite ja gö ;o de blir snett och krokigt haha! Jag är ju somsagt Klant-Elly . & sedan ska vi tvätta rent lite väggar för att sedan kunna måla inne i bondgården .... :/ .. Vi ska måla väggarna där inne, riva dörrar, sätta upp en stor jävla vägg och måla utanpå huset, men vetej hur mycke vi ens hinner med på 3 veckor, men de som har andra perioden får nog också göra en hel del av de, men aa, idag jobbade vi hårt iaf!

Så kom nyss ut ur duschen och är hungrig, så väntar på lite kääääääääääääk och sedan ska jag nog slagga! Är skit trött och börjar klockan 7 imorgon, måste typ vara där lite innan 7 för att byta om, och de så ja måste upp as tidigt :/ men vi e lediga på fredag iaf! :D

aja orkar ite skriva mer, så adjöö sålänge :) <3


Ämma är min favoritflicka! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0