090612

Hej alla dårar :) ..

Vaknade klockan ett idag, tittade på lite TV och åt lite frulle, och sen tog jag på mig och satte mig vid datan ett tag(: ..
Ska snart byta lakan och kanske små städa lite grann och tänka på om de finns någonting man kan göra :S ? i detta skit väder! kan inte sommaren komma snart?, Det har regnat nästan varje dag i dagar/veckor nu? & de får absolut inte regna den 27 . och inte dagarna då jag sommarjobbar, eftersom vi ska vara ute mycke :S .. & jag vill kunna gå ut och sola i solen istället för att åka till ett solarium så fort ja blir solsugen! Hmms !
Tror jag ska göra ett par situps snart och lite övningar till musik & seeen fixa nya lakan ;D Göttans de^^

och nu snart kommer natta och co till mig ;) och sen kommer Emma, hon ska faktiskt sova hos miiii(: hon kommer om typ en-två timmar något? Kulkul! Men finns inget att göra ens :S I detta pissväder, liksom kul att sitta inne och typ se någon film? fan vill vara ute & festa nununununu!



Vet inte vad jag ska säga! Ni har helt enkelt förändrat er så otroligt mycke!  och nej, ni är inte värda att bli nämnd här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0