090611

Hejsan ., kom nyss ut ur duschen :) skönt att duscha !

I natt sov jag inget, dygnade med enis men hon var hos sig, och jag hos mig! Sen klockan 6 på morgonen möttes vi och tänkte jogga lite och träna å si sådär! Så jag och hon joggade mot varann ( nästan runt halva vivalla ) och sen så gick vi snabbt och joggade lite grann enda ner till stan, och alltså en låååång väg, och då gick vi till mc donalds  och käkade en varsin toast och coca cola, sen tog vi bussen hem xD och typ titta på en film, men vi orkade inte se hela, så vi gick och la oss och sov ungefär i 4 timmar, sen så åkte vi hem till enis och fixa lite och sen köpte hon skit snygga nya skor (: och sen åkte vi till stan och sooooooolade :) fan vad varmt det var, kändes som man brände sig ju. sen åkte jag till mig och hon till sig ;p .. & nu sitter ja och lyssnar på lite musik och har ont i ryggen som fan känner jag ;o


Pussadjöö!

Kommentarer
Postat av: Gina

Haha låter nästan som Syrrans och mina träningspass! Fast vi brukar träna gym i två timmar sedan på bussen hem hoppar vi av vid MAX varje gång coh trycker i oss ett originalmål (;

2009-06-12 @ 09:43:22
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Gina

Jappjapp! :D

2009-06-12 @ 17:08:51
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0