090608

JAG FICK SOMMARJOBB!!!! :D

Men jag börjar nästa vecka och ska jobba i tre veckor framåt! =) Så får pengar i juli, och sånt! MYS! <3
Ska praktisera på nå jävla praktikcentrum! Man ska vara ute och jobba typ lite i skogen och kanske måla hus och så, får se hur de blir om de blir kul, men what ever , får ju pengar :) och de e säkert kul också! Bara lite pinsamt, vet inte vilka som är i min grupp ;o .. men de ordnar sig nog allt ! :) ..

Kom nyss hem, har vart ute och joggat runt vivalla, joggade och gick snabbt typ! =) Kändes riktigt skönt i alla fall, känns redan i benen! ;o .. Så ska käka lite nu och sen titta på tv lite grann och sedan hoppa in i duschen så ja blir fräsh! ^^

puss på det! <3

Kommentarer
Postat av: Terese

Vad jobbar du som?

Följa varandra på bloglovin?

2009-06-08 @ 23:05:37
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Terese

hehe okej, samma linje som jag gick på.

Va händer denna natt?

2009-06-08 @ 23:35:35
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0