090606

Och återigen grattis alla som tagit studenten! <3


NATIONALDAGEN!

Idag har jag inte gjort mycke förutom firat Simon som tagit studenten, och sen vinkat till andra^^ ..
Sen åkte jag hem, duscha, titta på film, snacka i telefon med en massa kompisar, smsat, ätit godis och inge mer? jag e iaf döööödstrött!! :( .. Ska nog sova om en stund, orka sitta här vid datan nu också? Det är ju förfan sommarloooov! =) (#)

exakt, de är förfan sommarlov, vart fan har sommaren tagit vägen dårå? den är nog påväg har jag hört! för orka sitta inne för att det är så kallt ute, man ska fan kunna gå i kortaa kläder och endå tycka att det är skönt! aja (: Sommaren har precis börjat så, och fick inge sommarjobb heller! Tycker de är sjuk! Aja blir att få underhållet + att leva på farsan i år IGEN! kul liv? aja, ska snacka med daniella, men jag tror jag åker dit på onsdag om de är okej för henne? för på måndag ska jag träffa Tubbe innan han åker och sommarjobbar på kollo i typ en månad <3 , och sen på tisdag äre felicias skolavslutning och sen onsdag morgon är de beccas avslutning, så kanske onsdag kväll? om de är okej för henne, sen typ stanna i en vecka elle mer, elle mindre, så länge hon vill ha mig iaf!! =) ..  Får pengar av farsan till de iaf!

Imorgon ska jag nog gå på bio med Elin, I love you man eller  flickvänner från förr , elle nån helt skräck film! För jag har ett present kort jag fått av praktikplatsen jag hade! =) Så jag tror vi går på bio?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0