090604 - skolavslutning idaaaag!

Pratövningen gick kanon! Alla var underbara och sa bra saker och de gick lätt att prata om de där även min yrsel som jag nästan fick men aa de gick kanon! :)

sen gick vi i skolan och skrek typ att vi slutar skoooolan snart (:



Sen åkte jag , emely och tobbe hem till mig  och fixa lite, sen kom emma och natta! Då startade vi med att dricka lite grann tyckte vi, de vart väl jävligt mycke då men e vaken fortfarande för har skolavslutning om ett par timmar, ska typ börja duscha om kanske en timme något för att fixa i ordning oss! hihi ^^  Får nog bild på hur vi ser ut sen idag elle imorgon, beror på hur vi mår efter skolavsalutningen, kanske blir att sova direkt efter ;p .. jag kunde tagit studenten nu på fredag om ja inte klantat mig i högstadiet! så de blir att börja trean nu istället :/ ;p

Här kommer lite grupp bilder typ ;P




  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0