090602

Svar till  d ; det var en som hade den!


Hejsan hoppsan!  Vaknade väldigt sent idag typ klockan ett, och duschade alldeles nyss! ;p .. Kändes skönt efter gårdagen elin ;) .. Idag ska ja bara ta de lilla luuugna, och softa lite , de behövs ^^ men vill endå träffa nån men endå inte! ;p ..
Imorgon har jag pratövning för några och så, de kommer väl gå bra antar jag? hoppas det! Ska prata om mitt tillstånd ; yrselproblem ! Kan jag de? Men de går nog bra! <3 Hoppas!

& så blir jag rätt så sur på folk, när man planerar något, sen dagen innan kommer den personen och säger att de inte går elle nått! åååååh, de e inte första gången men aa! Det ordnar sig säkert på nått vis, men ja har inte lust att betala i alla fall <333


 Hörs sen ! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0