vilket psykopat.

Kom nyss in, fan vad jobbigt :S jag fick mens 2 veckor för tidigt ? kan man ens få det :S skit jobbigt liksom , aja var nyss och köpte tamponger haha ..

Sitter här med lilla emma (: .. Vi ska snart åka till stan, ska gå på bio Baksmällan. Skit kul ska de bli med bio och snacks, den börjar 21.15 och den verkar skit bra i alla fall <3 .. Sen ska vi kanske loda lite på staaaan (: och ha de mys, inget jobb längre iaf ;) ..

och jag e så jävla arg på en ..... han kan fan gå och hänga sig själv, hur fan kan du sjunka så lågt? seriöst, hoppas du dör i helvetet.


nu måste jag slutaa, ha en toppen kväll gott folk <3


Den 26 Juli drar jag iväg till Gotland med Tobbe och Farsan  & kommer hem den 7 augusti, faaaaan vad jag längtar och vad kul vi ska haaa :)<3<3<3 men vill att någon mer ska med,  Men den 25 juli åker vi eventuellt till sthlm och hälsar på Mie och dom en stund. Mys på folket, saknat dom faktiskt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0