inte världens bästa humör.

sitter hos morsan,  blir lite snabbt bloggande,  ... Tittade nyss på bilder ifrån kollot där tobbe är i ;D som ledare alltså! ...

Cyklade hit till stan där morsan bor, och sedan åkte jag och mormor och kollade lite i affärer, och jag fick shorts och ett linne , och sen flippflopp för sånt behövde jag :D <3 Sen köpte vi saker till syskonen  och mor såklart!

Egentligen hade jag inte tänkt att sova här, men ska nog göra de iaf, + det åskar och regnar som satan här i örebro!

Senare ikväll ska jag morsan och fredrik gå på stan och fika/käka lite, MYYS!  elle aa tror de iaf?

och jag vet inte om jag vaknat  fel, men jävlar vad depp jag är idag, på exakt allting !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0