Harry Potter och halvblods prinsen.

Idag har jag , emma och farsan möblerat om mitt rum, jäääävligt snyggt blev de, och städat också, rensade lite kläder och en maaaasssa böcker och saker,  ;D .. Så nu e de snyggt och fräsht tycker jag ..

På torsdag den 16/7 ska jag, Emma, Nattha, Emil och Tubbe gå på den nya Harry potter filmen på Bio :)<3 faaaan vad kul vi ska ha snöggingar :D <3 Ska bli minne, och jag elle nattha ska ta med oss digitalkameran också, haha bilder ska tas ..

Sen den 25 juli åker jag , farsan och tobbe nog till Mie och de i sthlm och hälsar på lite, för den 26 tiiiiidigt på morgonen åker vi till Gotland, Båten dit går 04.50 tror jag så ;D därför vi åker den 25 till sthlm och tänkte hälsa på Mie och de på vägen liks. De blir funfun de ! <3

& på Måndag fyller morsan år, får se om jag har hunnit fått min lön innan des.

puss på att jag e lycklig just nu haha , och imorgon måste vi hämta ut biljetterna ..

Kommentarer
Postat av: carro

The Sounds - Queen Of Apology, vad tycker du om låten? :)

2009-07-10 @ 00:23:23
URL: http://caaarolineee.blogg.se/
Postat av: Natta

Vi kanske ska åka till Mie och de den 24 helgen där. Så varför åker inte ni då med :O? puss snögging.

2009-07-10 @ 00:44:48
Postat av: Anonym

http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=3260

Bli medlem o få 100 p och o byt ut de mot någon present kort:)

2009-07-10 @ 15:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0