häääjj

hellu! Sitter hos morsan fortfarande och ska väl snart ut och röööka lite hade ja tänkt mig.
Idag cyklade jag,morsan,mormor,fredrik, rebecca och flisan mycke xD
halv mil - mil kanske?  vi cykla också till svampen och runt, runt , runt ,
mysigt och så fick man mooootion :*
As bra det !
Sen åkte jag och mor och skulle lämna Becca hos sn pappa i brickebacken,
men då fick vi skjuts hem av honom, onödigt att ens lämna henne egentligen xD
Hon är så söööt, hon säger alltid typ såhär : Jag älskar dig mer än vad du älskar mig ..."
( håller för öronen ) och säger : lalalala " elle sjunger nått, söt liten bebis e hon fortfarande!
& felicia är min lilla fjortis. <3

Ska snart gå in till mitt typ rum, och ta de lite lugnt där, kan typ aldrig sova?
kunde inte sova i natt heller, somna väl vid 4 tiden? ,, och vakna vid halv 11 då ja blev tvungen att duscha för att mormor skulle komma ...
Kul liv att ej kunna sova, e liksom as pigg nu..
& jag gör inget speciellt, jag ligger bara i sängen, tittar in i väggen eller upp på taket,
tänker på lite grejjs som håller på att oroar mig för tillfället och lite saker som får mig förvvirrad.
& sedan dagdrömmer lite grann , och sen tillslut så somnar jag och de..
aja orka klaga! Men iaf, de e ju blogg så wtf?

Imorgon ska jag cykla hem, moootion! ska nog ta en lång väg ja.
Sen vene ja vad jag ska gö, kanske träffa Tubbe elle nått ..
Sen onsdag ska jag bort över dagen med mormor,morsan,flisan & fredrik.
Sen på kvällen där ska jag träffa Emma på stan, vi ska väl muppa lite:D
hon sover hos mig tills på Torsdag och sedan fredag åker vi till sthlm =)
och sen lördag natt vidare till gotlad.
så ska börja tvätta kläder och packa imorgon!

PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0